ВІДДІЛ ЗАПЧАСТИН
ВІДДІЛ СЕРВІСУ
ЧАС РОБОТИ: Пн-Пт: 8.30 - 17.30

KAMTEK

Запитання?

Наші менеджери готові допомогти

Час роботи: ПН-ПТ 8:30 -17:30

Доставка

Для Вашої зручності на нашому сайті представлені різноманітні способи доставки товарів.

Доставка кур'єрською службою
  • Нова Пошта
  • САТ
  • Делівері

Доставка запчастин по Україні здійснюється транспортними компаніями Нова Пошта, САТ та Делівері. Вартість доставки не входить у ціну товару та визначається компанією-перевізником.

Самовивіз із нашого складу
  • Київ, вул. Миколи Кібальчича, 2А

Ви можете самостійно забрати замовлені запчастини у нашому офісі.

Увага! Перед тим, як їхати за своїм замовленням, будь ласка, заздалегідь уточніть у менеджера, чи всі замовлені запчастини вже доступні для видачі в офісі!

ДОСТАВКА З РЕГІОНАЛЬНОГО СКЛАДУ

Найбільш популярний асортимент на нашому регіональному складі.

ДОСТАВКА З ЦЕНТРАЛЬНОГО СКЛАДУ

Більше 17 000 позицій товару доступно на центральному складі у Києві

ДОСТАВКА З ЄВРОПИ, США І КИТАЮ

Понад 900 000 позицій товару доступно на складах Європи, США та Китаю.

Доставка по Україні

Ми здійснюємо доставку до будь-якого регіону України за допомогою транспортних компаній. Відправлення здійснюється після 100% передоплати за рахунком. Після виставлення нами рахунку на замовлений Вами товар Ви оплачуєте його. Після того, як ми фіксуємо оплату, протягом 3 робочих днів відбувається відправлення замовлення.

Також окремо оплачується доставка, яка або може бути включена в суму передоплати, або Ви можете сплатити доставку самостійно при отриманні замовлення.
Вартість доставки залежить від габаритів замовлення та віддаленості місця доставки від Києва. Розрахувати вартість та дізнатися про умови доставки по Україні Ви можете відвідавши сайт однієї з наступних транспортних компаній:

  • Нова Пошта
  • САТ

Ми безкоштовно доставимо ваше замовлення до терміналу транспортної компанії.

Увага!

Замовляючи доставку товару сторонніми кур’єрськими службами (Нова Пошта) – при отриманні обов’язково перевіряйте наявність всього товару на замовлення, а також його зовнішній вигляд.
У разі пошкодження товару або неповної комплектації замовлення необхідно відмовитися від отримання товару та його оплати, а також скласти акт (претензію). У випадку, якщо дана ситуація буде мати місце – обов’язково повідомте нам про те, що сталося.
Розписуючись у бланку прийому при отриманні, Ви погоджуєтесь з тим, що товар поставлений у повному обсязі та належній якості. Далі претензії до зовнішнього вигляду та комплектації не можуть бути прийняті.

KAMTEK

Не можете знайти те, що шукаєте? Зателефонуйте нам зараз за номером 067 999 7097 або

error: Вміст захищений!!